Subject: Ed: 0,9% NaCl lahuste loo kohta lisaküsimused
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 12:25:47 +0200

Saatja: Kristiina Käit <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 17. jaanuar 2025 12:16
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: 0,9% NaCl lahuste loo kohta lisaküsimused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ma jätkan all olevat teemat, mille kohta varem päris Kadi, sest soovime 
lõplikult selgust saada.

Mul on 0,9% NaCl infusioon- ja loputuslahuse tarnekindlusetuse kohta kaks 
küsimust.
1.	Kes täpselt vastutab selle eest, et haiglaapteekidel jaguks 0,9% NaCl 
lahuseid ja ei tekiks neist puudust? Mis on need konkreetsed sammud, mida 
ravimiamet/terviseamet (ma eeldan, et see käib koostöös) sel juhul ette 
võtab, varuplaan, kui nende lahuste tarned Saksamaalt peaksid katkema?
2.	Allpool oleva kirjavahetuse kohaselt on konkreetsed haiglaapteegid ja 
lisaks veel haiglaapteekide selts toonud selgelt välja, et neil tarnekindlus 
nende lahuste suhtes puudub ja nad paluvad kiiret lahendust ja koostööd 
riigiasutuste vahel. Mis on need lahendused, mida ravimiamet koostöös 
terviseametiga on välja mõelnud?

Tervitustega
Kristiina Käit
Meditsiiniuudiste ajakirjanik
Mu.ee
+37258552330